Najlepsze słuchawki do call center

Decyzja, jakie słuchawki do call center wybrać, wcale nie jest taka prosta. Okazuje się bowiem, że rynek jest naprawdę bogaty w ich różne rodzaje i modele. Nie możesz kupić tych, które po prostu ci się spodobają - pamiętaj, że twoi pracownicy będą mieli je na sobie przez całe dnie, a od ich jakości zależy w dużej mierze zadowolenie klientów, z którymi będą się kontaktowali. Na co zwrócić uwagę i jak wybrać najlepsze słuchawki do call center lub biura obsługi klienta?

Najlepsze słuchawki do call center

Kiedy wybierasz słuchawki do call center, pamiętaj, że muszą być przede wszystkim wytrzymałe i wygodne. Jako że twoi pracownicy będą używali ich całymi dniami, musisz zapewnić im minimalny chociażby komfort pracy - ten bowiem wpływa na ich zadowolenie, a finalnie również efektywność. Zwróć uwagę, gdy wybierasz słuchawki do call center, na materiał, z którego zostały wykonane. Na pewno najlepszym wyborem zawsze będą te wykonane z tworzyw wzmacnianych. Jeśli natomiast myślisz o wygodzie, zdecydowanie powinieneś pomyśleć o tym, by kupić słuchawki do call center na pałąku, który stabilizuje ich pozycję na głowie i gwarantuje, że nie spadają podczas rozmowy. To zaś przez klienta byłoby odebrane jako totalny brak profesjonalizmu. Co więcej, tego rodzaju słuchawki do call center są po prostu bardzo wygodne dla twoich pracowników - łatwo się je zakłada oraz zdejmuje, a także bez trudu możesz przewiesić je sobie na szyi, by chwilę dać sobie odpocząć i mieć pełną mobilność głowy. Pamiętaj, że profesjonalne słuchawki do call center zawsze są dwuuszne. W ten sposób odcinasz swojego pracownika od hałasu z zewnątrz, dzięki czemu może on skupić się na rozmowie z klientem i lepiej do niego dotrzeć. Jeśli jednak twój BOK to nieliczna grupa ludzi pracujących w stosunkowo dużym biurze, możesz pozwolić sobie na modele jednouszne.

Słuchawki do call center - mikrofon to podstawa

Pamiętaj, że słuchawki do call center to jednocześnie wygoda twojego pracownika, jak i komfort twojego klienta. Ten drugi natomiast, by być zadowolonym z obsługi, musi tego pierwszego dobrze słyszeć. Zatem profesjonalne słuchawki do call center mają przede wszystkim jak najlepszy mikrofon!

Wybierając słuchawki do call center, nie możesz oszczędzać akurat na mikrofonie. Nie może on bowiem przemycać do rozmowy z klientem żadnych dźwięków z zewnątrz, zatem istotna jest bardzo redukcja szumów otoczenia. Pamiętaj również, by upewnić się, że mikrofon bez trudu można regulować - przecież nie każdy z twoich pracowników ma dokładnie ten sam ton głosu. Nie bez znaczenia pozostaje zatem również czułość mikrofonu. Powinien on wiernie oddawać dźwięki podane, by wyjściowe były nie tylko im zbliżone, ale właściwie wierne. Czułość mikrofonu mierzy się w decybelach i to wartość ujemna. Im wartość ujemna jest wyższa, tym większa czułość słuchawek.